A Bosch filozófia

A következetesség sikerhez vezet.

Következetes cselekvés

1978 óta hiszünk a biztonsági rendszerekben, bár akkor a piac még nem hitt bennünk.

Az elképzelés

Balesetmegelőző és életmentő technológia.

Több mint 30 éve fejlesztjük és tökéletesítjük az olyan aktív biztonsági rendszereket, mint az ABS, az ASR vagy az ESP®. Ezek olyan  eszközök, amelyeket a piac először szkeptikusan fogadott, de amelyek segítik a balesetek megelőzését és ma már világszerte életeket mentenek.

A megvalósítás

Az ABS-től, az ASR-ig és az ESP®-ig.

A világ első elektronikus blokkolásgátló fékrendszerének számító ABS 2 sorozatgyártása 1978-ban indult. A rendszert a Mercedes-Benz – szorosan mögötte a BMW-vel – kínálta választható extraként csúcskategóriás járműveihez.

Az ABS alapján a Bosch által kifejlesztett ESP® menetstabilizáló rendszer javítja az oldalirányú és a haladási dinamikát, így minden irányban stabilabb járműkezelést eredményez.

Az eredmény

Aktív biztonsági rendszereink világszerte sikeresek.

A piac kezdeti szkeptikus hozzáállása nem tántorított el bennünket attól, hogy tovább dolgozzunk aktív biztonsági rendszereinken, ami aztán hatalmas sikert hozott számunkra. Manapság az ABS és az ESP® már szériatartozék az autókban, amit hamarosan törvénybe is foglalnak majd 36 országban.

Következetes maximalizmus

Kifizetődő technológia

Ne csak fogyasszuk, hanem használjuk hatékonyan az energiát! Erre az elvre alapozva a Bosch energia- és épülettechnológia üzletága olyan energetikai szolgáltatásokat kínál, amelyek csökkentik az energiafogyasztást és így nagymértékben javítják a kereskedelmi épületek energiahatékonyságát. Legfontosabb előnye az, hogy minden energiafogyasztási területre, így például a fűtési, hűtési, légsűrítő, légkondicionáló és világítási berendezésekre kiterjed. Ez pedig több évtizedes tapasztalatunkkal kombinálva azt jelenti, hogy egy dolgot tudunk garantálni: az optimális szintű hatékonyságot.

Következetes fejlesztés

Még a kiemelkedő dolgokon is lehet javítani.

1997-ben a Bosch megvalósította a common-rail rendszer sorozatgyártási lehetőségét. Ez jelentette a korszerű dízelmotorok kezdetét. Az azóta végzett folyamatos fejlesztésnek köszönhetően a dízelmotorok CO2 kibocsátása ma 25%-kal kisebb, mint a benzines motoroké. Itt azonban még nem lehet megállni: 2020-ra kitűzött célunk az, hogy a dízelautóknál ne csupán az üzemanyagfogyasztás, hanem a CO2 kibocsátás is egyharmaddal csökkenjen a maihoz képest. Ez a küldetésünk. Most és a jövőben.

További izgalmas projectek a Bosch értékek jegyében:
Vissza