A Bosch filozófia

Aki tudja honnan jött, mindenütt otthon van a világban.

Nemzetközi előléptetések

Gyakornokból csúcsvezető – Franz Fehrenbach 1975-ben kezdte pályafutását a Boschnál, és ma már ő a felügyelő bizottság elnöke.

Az elképzelés

A holnap vezetőit képezni.

Igazi globális játékosként a Boschnak olyan vezetőkre van szüksége, akik nem csupán szakmailag vannak a csúcson, hanem mindig készek és képesek arra, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsák. Emellett az is fontos még, hogy rugalmasak és kreatívak legyenek, továbbá hogya kulturális különbségekre  is figyeljenek. Mindezek miatt vált a Bosch a világ egyik legsikeresebb márkájává.

A megvalósítás

A Junior Managers Program.

A Junior Managers Program azért jött létre, mert pontosan tudjuk, hogy mennyire fontos a következő generáció.  A programban részt vevő diplomások 24 hónap alatt – beleértve egy 6 hónapos külföldi tartózkodást is – megszerezhetik mindazokat a szakmai és szociális eszközöket, amelyekre egy nemzetközi vezetői karrierhez szükség van a Boschnál.

Az eredmény

Egyre több lehetséges vezető.

Gyakornokaink 24 hónap alatt elsajátítják, hogy miként kell felelősséget vállalni és saját erősségeikre építeni. 2013-ben több mint 200 új gyakornokot alkalmaztunk; ez a szám folyamatosan növekszik. Jók a gyakornokok kilátásai, hiszen a vállalat igazgatótanácsának minden harmadik tagja gyakornokként kezdte pályafutását a Boschnál.

Nemzetközi kommunikáció

A minőség egyetemes nyelv.

A Bosch kommunikációs központ feladata az, hogy aktívan figyeljen a vásárlókra és megértse őket. Ebből az 1985-ben operatív központként létrehozott üzleti egységből kommunikációs szolgáltatásai révén gyorsan egy üzleti folyamatok kiszervezésével foglalkozó nemzetközi szolgáltató vált. Jelenleg mintegy 5 ezer munkatársa van Európában, Ázsiában és Dél-Amerikában. Több mint 30 nyelven kínált szolgáltatásaival biztosítja azt, hogy a legkülönbözőbb ágazatokban működő vállalatok alaptevékenységükre tudjanak koncentrálni.

Nemzetközi összetartás

Az együttműködés nem ismer határokat.

A minden kontinensen jelen levő, nemzetközi cégnek számító Bosch jelenleg több mint 50 országban működtet leányvállalatokat és tagvállalatokat. Naponta több mint 280 ezer munkavállaló adja tudása legjavát a Bosch új fejlesztéseihez és innovációihoz.

További izgalmas projectek a Bosch értékek jegyében:
Vissza